İğneada Longoz Ormanı Fotoğrafları 0 103

İğneada Longoz Ormanı Fotoğrafları içeriğimizden herkese merhaba.Uzun zamandır bir albüm oluşturmadığımızı fark ettik ve hemen işe koyulduk.Bir önceki içeriğimiz de İğneada Longoz Ormanları Tabiat Parkını yazmıştık.Yanına bir albüm hiç fena olmaz dedik.

Yaklaşık 200 adet fotoğraf çekimi gerçekleştirdik.Işık ve doğa ana bizlere çok güzel fırsatlar sundu bu gezimizde ve bundan dolayıda, bizce güzel fotoğraflar ortaya çıktı.

Her albümde olduğu gibi bu albüm yazısında da biraz sohbet tadı veriyoruz.Detaylı bilgiler için diğer yazımıza bakabilirsiniz.

Yine bir haftasonunu değerlendirmek istedik ve saat 12 gibi yola koyulduk.Yolculuk beklediğimizden daha uzun ve çetin geçti.Yolların büyük kısmı virajlı ve 2 şeritliydi.Bundan dolayıda açıkçası biraz zorlandık.

Saat 4 gibi İğneada’ya ulaştık,fakat gittiğimiz de resmen gözlerimiz yuvasından oynadı,çünkü hiç bu kadar güzel bir yer beklemiyorduk.

Bu kez rezervasyon falan hiç bir şey yapmadan çıkmıştık ki öyle bir adetim kesinlikle yoktur.Bundan dolayı da pek ekonomik olmayan bir gezi oldu bizim için.

Oteli ayarladıktan sonra bir şeyler yemek istedik fakat restoran veya lokantada olsun istemedik.Kendimizi yerel bir market de mangal ekipmanları ve et alırken bulduk.Meğer hemen yan tarafında Migros ve A101 de varmış.Anlayacağınız burda da güzelce paracıkları hışladık.

İşin özeti bu tarz bir yere gidecekseniz önceden muhakkak otel rezervasyonunuzu ve mangal falanda yakacaksanız ekipmanları almanızı öneririm.Hele bu ekonomik krizin olduğu dönemde olmazsa olmazlardan.

İğneada İle İlgili Kişisel Kanaatimiz

İğneada Longoz Ormanları Milli Parkı (3)
Yol boyu böyle güzel manzaralar ile karşılaşıyorsunuz.

Açık ve net bir şekilde söylemeliyiz ki İğneada beklediğimizden daha güzel çıktı.Giderken bu kadar eğleneceğimiz ve desarj olacağımız aklımızın ucundan geçmedi.Milli Park sınırlarına ilk girişimizden bu yana inanılmaz ve unutulmaz bir gezi yaptık.Sizlere de şiddetle öneririz.

İğneada ile ilgili tek üzüldüğümüz nokta ise beldenin bakımsız ve kötü olmasıydı.Bu kadar doğa güzelliğine ev sahipliği yapan bir beldenin tertemiz ve düzenli olması gerekiyor.Maalesef bu değerlerimizi koruyup daha verimli hale getiremiyoruz.Düşünün deniz var,orman var,doğanın tüm güzellikleri var,fakat gittiğinizde karşınıza harabe olmuş bir belde çıkıyor.

İşi özetleyip toparlarsak çok ama çok keyifli 2 gün geçirdik.Sizlerinde bu güzel yeri gidip görmenizi öneririm.Şimdiden herkese iyi eğlenceler…

İğneada Gezi Fotoğrafları

İğneada Longoz Ormanları Parkı (4)