Yılbaşı Tatil Önerileri 0 212

Yılbaşı Tatil Önerileri

Yılbaşı Tatil Önerileri yazımızla karşınızdayız. Malumunuz bu sene yılbaşı Pazar gününe denk geliyor ve dolayısıyla Pazartesi günüde tatil. Oldu mu 3 gün mis gibi tatil. Bunun yanında akıllarda karıştı nereye gitsek ne yapsak ? İşin içerisine maliyetlerde girince doğal olarak akıllar karıştı. Ne yapıyoruz hem maliyetleri düşürüp hem de eğlenebileceğimiz tatil rotalarına yönümüzü çeviriyoruz. Sizler için hem gittiğim yerlerden hem de araştırıp bulduğum yerlerden şahane 7  yer buldum.

Polonezköy’de Yılbaşı

Polonezköy

Belki size çok sıkıcı ve değişik gelecek ama her zaman değişik olan şeyler daha mutlu eder insanı. Listede bir Uludağ vs yazmadım çünkü her sene aynı klişeleri yapmanızı istemiyorum. Değişiklik candır. Polonezköy de ne yapacağız derseniz emin olun eğlencede var, huzur da var, sakinlikte var. Şehir magandalarından uzak kendi halinizde geçirebileceğiniz alternatif rotalardan sadece bir tanesidir. Polonezköy Gezi Rehberimiz size yardımcı olacaktır. Olur da Polonezköy de yılbaşı geçirmek isterseniz, Polonezköy Otellerini inceleyebilirsiniz. Polonezköy’e kadar gitmişseniz tek başınıza ormanda yürüyüşe çıkın. Hala İnsan olduğunuzu, doğa ile barışık olduğunuzu, yanlızlığın insanı korkutmadığını, hatta ormanda yürürken daha önce tatmadığınız bir huzuru yaşadığınızı hissedeceksiniz. Yürüyüşü fazla uzatmadan gidin hazırlanın ve yeni yıla çok huzurlu girin.

Olimpos’da Yılbaşı

Yılbaşı tatil Önerileri 3
Olimpos Göl

Şaşırdınız dimi şaşırmayın Olimpos yılın her mevsimi gidebileceğiniz yerlerdendir. Hatta çoğu mekan açıktır. Dolayısıyla kutlama yapıp eğlenebilirsiniz. Ve şehrin karmaşasından uzak  daha ne olsun ki . Olimpos Gezi Rehberimiz size bir nebze de olsa yardımcı olacaktır. Hatta kalacağınız yerde mini partiler veriliyor. Çok sıcak ve güzel bir ortam oluşuyor. Daha ne duruyorsunuz. Polonezköy Otellerine baktıktan sonra alıyoruz biletleri ve 2 gün önceden de gidip hem kafa dinliyoruz hem de eğleniyoruz.Çılgınca bir fikir vermek gerekirse denize girmeyi deneyebilirsiniz.Neden olmasın her şeyi deneyimlemek lazım.

Kabak Koyu Yılbaşı

Kabak Koyu

Kabak Koyun da yılbaşı biraz bana da çılgın geldi aslında.Yok artık dediğinizi duydum sanki:) Sizde haklısınız yazın bile zor gidilen yere kışın ulaşım ne zordur. Ama merak etmeyin deniz yolu ulaşımıyla bu sorunu ortadan kaldırabilirsiniz.Kışın açık olan Kabak Koyu Otelleri  muhakkak bulursunuz. Hatta mini kutlamalara şahit olursunuz. Bu sene de çok oynamadan geçirin bence.Daha sakin ve huzurlu girin yeni yıla.Olimpos başlığında söylediğim çılgınlığı Kabak Koyunda da yapabilirsiniz bence.

Kapadokya Yılbaşı

Kapadokyada Kış

Arkadaşlar Mars da yeni yıla girmek ne güzel olurdu dimi:) Ben Kapadokya bölgesini gerçekten dünyadan bir yer gibi göremiyorum. Farklı bir gezegen gibi bence. Yeni yıl için şahane seçim olabilir. Çoğu Kapadokya Oteli açık ve programları mevcut. Gidip yeni yılı Kapadokya da geçirin. Şahsen yeni yılı Kapadokya da geçirmedim ama kışın en çetin zamanında balayı tatilimiz için gitmiştik. Bence yeni yıl dada süper ötesi olur. Kapadokya gezimizi merak ediyorsanız Kapadokya Gezimizi okuyabilirsiniz. Küçük bir detay daha aklıma geldi. Yazmak istedim. Düşünün odanız da şömine var. Odanız derken taşevin içindesiniz. Bunun yanına bir de hamam ve dışarı da göz donduran soğuk hava bence çok heyecanlı tabi sizce olmayabilir. Sadece fikrimi söyleyip kaçtım. Hangi otelde balayımızı geçirdiğimizi bilmek isterseniz yorumlar kısmından sorabilirsiniz.

Mardin’de Yılbaşı

Yılbaşı tatil Önerileri 5
Mardin

Dedim ya değişiklik gerçekten iyidir yavaş yavaş doğuya kayıyoruz . İran’a kadar yolu var:) Mardin neden olmasın.Mistik havası bence size iyi gelecektir. Mardin’in Otellerinin yeni yıl programları mevcut olup gönlünüzce eğlenip coşabilirsiniz. Yine de fazla coşmayın:)

Karadeniz’de Yılbaşı

Yılbaşı Tatil Önerileri 6
Ayder Yaylası Kış

Karadeniz de yılbaşı bence olur. Hem de çok güzel olur. Düşünün yeni yıl sabahında bir bakıyorsunuz beyaza bürünmüş orman ve ağaçlar güzel olmaz mı ? Eğlence ve konaklama açısından da bir sürü alternatifiniz olacak hiç durmadan Karadeniz Otellerini inceleyip  rezervasyonunuzu yapın. Yeşil’in beyazla buluştuğu bu güzellikler eşliğinde yeni yıla bomba gibi girin.

Şanlıurfa’da Yılbaşı

Yılbaşı tatil Önerileri 7
Balıklı Göl

Gündüz balıklı gölde zaman geçirdikten sonra akşam sıra gecesine ne dersiniz. Bence sıradanlıktan kurtulmak için Şanlıurfa tamda size göre. Şanlıurfa Otellerinde programlar mevcut olup. Gönlünüzce içip güzel bir şekilde eğlenebilirsiniz.

Yılbaşı Tatil Önerileri yazımızın sonuna geldik. Elimizden geldiğince alternatif mekanlar sunmaya çalıştık. Sizler de alternatif mekanları yorumlar kısmında belirtebilirsiniz. Bir elin nesi var iki elin sesi var derler. Bir daha ki yazılarımız için takipte kalıp sosyal medyadanda takip etmeyi unutmayın. Çok şey istedik sanırsam. Şimdiden ailenizle sevdiklerinizle mus mutlu bir yıl olması için  dileklerimizi sunuyoruz. Güzel kalın bizde kalın.